درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز کمک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز کمک

درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از درمان Diálisis¿Qué می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز کمک کند؟ در واقع، اگر بیمار می تواند یک درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه های خود را به برخی از درجه پیدا کنید، شما این شانس را به جلوگیری از دیالیز است.

چه بیمار می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را؟

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی می کند، شاید نه می توانید هر چیزی را به بهبود عملکرد کلیه، اما می تواند به کلیه از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری عملکرد کلیوی پایین . و یک بیمار بیماری کلیوی باید یک رژیم غذایی به عنوان در حالی که مصرف درمان است.

با این حال، تنها آن را در رژیم غذایی می تواند بیماری را درمان نمی بستگی دارد، به طوری که یک بیمار بیماری کلیوی باید به دنبال درمان مناسب و به موقع.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

هفت درمان TCM در شاخ و برگ گیاهان سنتی چینی است، و هر یک دارای ویژگی های خاص خود در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر است که می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه، در نتیجه کمک به جلوگیری از دیالیز.

هفت درمان TCM ذکر شده در بالا اشاره به صفحه گرم، درمان با حمام کامل، فتیلهگذاری درمان، درمان طب چینی درمان خوراکی حمام پا، و چرخه انما درمان.

از آنجا که از بیماران مختلف شرایط مختلف، به عنوان دکتر درمان های مختلف برای بیمار در طول درمان را فراهم می کند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: